Συγχρονισμός Ημερολογίων
Οδηγίες σχετικά με τον συγχρονισμό των ημερολογίων

Services

iCall

Properties

 

 

Πώς μπορούμε να συγχρονίσουμε τα ημερολόγια μας
μέσω ι
Call μεταξύ Airbnb, Booking
ή του channel manager που χρησιμοποιείτε
για να αποφύγουμε τυχόν διπλοκρατήσεις

 

Υπάρχει ένας τρόπος να συγχρονίσουμε τα ημερολόγια μας

Aνταλλάσσοντας icall files. Η διαδικασία είναι πολύ απλή και δωρεάν. Ένα από τα μειονεκτήματα είναι ότι γενικά η ενημέρωση μέσω direct icall καθυστερεί, οπότε σε εποχή με πολλές κρατήσεις μπορεί να συμβεί διπλοκράτηση (αλλά αυτό είναι πρόβλημα που θα αντιμετωπίσουμε εμείς, γι'αυτό πριν την τελική κράτηση από τον πελάτη μας θα υπάρχει πάντα μια επικοινωνία από την πλευρά μας μαζί σας για να επιβεβαιώνουμε την διαθεσιμότητα που εμφανίζεται στα ημερολόγια μας. Ας δούμε δούμε τα βήματα αναλυτικά πιο κάτω:

 

Aνταλλαγή icall files
με το ημερολόγιο της
Airbnb

Παίρνουμε το icall URL του Airbnb με  Login στο Airbnb
πάμε στις επιλογές
Φιλοξενία => Ημερολόγιο =>Επιλογή καταλύματος
Ρυθμίσεις διαθεσιμότητας =>Scroll μέχρι την ενότητα “Συγχρονισμός ημερολογίων”
μετά επιλέγουμε 'Εξαγωγή ημερολογίου΄
και τέλος επιλέγουμε => 'Αντιγραφή URL'
copy/paste και μας στέλνετε αυτό το link στο email μας
Τα υπόλοιπα είναι δικά μας δουλειά
 

Aνταλλαγή icall files
με το ημερολόγιο της
Βooking.com

Παίρνουμε το icall URL της Booking.com με Login στην Booking
πάμε στις επιλογές
Τιμές και διαθεσιμότητα => Scroll στο τέλος της σελίδας
 μετά επιλέγουμε 'Εξαγωγή Ημερολογίου'
και τέλος επιλέγουμε => 'Αντιγραφή URL'
copy/paste και μας στέλνετε αυτό το link στο email μας
Τα υπόλοιπα είναι δικά μας δουλειά
 

Aνταλλαγή icall files
με κάποιον
Channel manager

Εφόσον είσαστε χρήστης ενός λογισμικού channel manager σημαίνει οτι έχετε μια σχετική εξοικείωση με την χρήση του και την ανταλλαγή αρχείων iCall οπότε με την παρόμοια με τα ανωτέρω σχετική διαδικασία εξάγετε το icall URL της εφαρμογής σας το αντιγράφετε με copy/paste και μας στέλνετε αυτό το link στο email μας. Τα υπόλοιπα είναι δικά μας δουλειά.
 

Η Συμβουλή μας

Αν έχετε πολλές κρατήσεις η διαχειρίζεστε πολλά κανάλια και δεν διαθέτετε κάποιον channel manager ή κάποιο επαγγελματία διαχειριστή του καταλύματος η καλύτερη λύση είναι η χρήση ενός channel manager ή η συνεργασία μαζί μας για να αναλάβουμε να ενημερώνουμε όλα σας τα ημερολόγια σε πραγματικό χρόνο. Επιπλέον με πολλές άλλες υπηρεσίες όπως διαχείριση ομάδας, διαχείριση εξόδων, αυτόματη τιμολόγηση με Mydata, αυτόματη καταχώρηση κρατήσεων στο μητρώο της ΑΑΔΕ, αναλυτικά στατιστικά και δεκάδες άλλα μέσω συνεργασιών (π.χ. έξυπνη τιμολόγιση, απομακρυσμένη διαχείριση, κλπ) έχουμε όλα όσα χρειάζεστε.
Η διαχείριση πιο εύκολη και αποτελεσματική από ποτέ.
Ενημερωθείτε για τα προγράμματα διαχείρισης με ένα
Click εδώ

Αν έχετε απορίες θα χαρούμε να βοηθήσουμε
 

 

Θα θέλατε περισσότερες πληροφορίες?
Επικοινωνήστε μαζί μας

  
  
Head Office

 

Holiday Homes Hellas PCC
GEΜΗ: 165358439000
VAT: 801896162

 (30)2111998614

 Web: www.holidayhomes.gr
eMail: info@holidayhomes.gr
 

  

   (C) Holiday Homes Hellas IKE